12.9.2007

Syksyn sexyt kirjauutuudet

Julkisuudessa on kohuttu julkkisnaisten rohkeista ja ennen kaikkea korkeatasoisista eroottisista kirjoista, joita on lähiaikoina putkahdellut ilmoille kuin kumiin ja nahkaan pukeutuneita sieniä lemmekkään lämpimässä sateessa.


Seuraavaksi saamme nauttia kauan odotetusta miehisestä seksikirjabuumista. Näistä teoksista ei puutu roisia menoa ja roiskuvia eritteitä! Nyt asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja joskus väärilläkin! Kuritushuone on saanut haltuunsa otteita julkkismiesten seksikirjoista:


"No pilluahan sitä pitäisi taas saada. Koko ajan on mielessä pillunsaanti, että mistä sitä saisi. Kaikkialta olen yrittänyt etsiä. Sängyn alta, kaapeista, ja kurkistinpa jopa Alkion Valittujen teosten väliin, jos sinne olisi eksynyt edes yksi hämmentynyt keskustapillu, mutta ei. En löytänyt pillua Alepasta, en Citymarketista, en edes Nurmijärven Shelliltä. Mistäs minä sellaisen pillun saisin? Kyllä minä sitä hyvänä pitäisin, silittelisin ja paijaisin, veisin kävelylle ja elokuviin. Laittaisin uuniperunaa. Mutta ei. Kauas pillut karkaavat. Turhaan niitä tavoitat. Kädelle käy sinkkumiehen tie."
Matti Vanhanen: Sinkkumiehen käsityökirja


"Naiset, nuo viheliäiset, feministiset pedot vaanivat minua kaikkialla. Niiden kapeat, kiiluvat silmät ovat täynnä vihaa sukupuoltani kohtaan. Nyt ne jo teroittelevat kynsiään ja hampaitaan, ja kun aika koittaa, kaikilta ihmisiltä leikataan munat. Naiset, nuo luomakunnan huorat, ovat vallanneet jo eduskunnan, valtioneuvoston ja Iltalehden. Eilen olin menossa kotiini, kun yhtäkkiä nurkan takaa eteeni hyppäsi feministinainen. Se heristeli telaketjujaan ja lesbomaisia lihaksiaan, höyryä nousi sen sieraimista kuin savua tulivuoren ammottavista kraattereista. 'Esileikkiäkö haluat, likainen demarinainen?' minä huusin ja jatkoin: 'Se on feministiakkojen hömpötyksiä. Kyllä suomalainen tosimies tulee toimeen sisulla ja kilolla voita.' Villisti kiljuen naishirviö kävi minun kimppuuni ja paiskoi minua pitkin katua kuin olisin ollut pahainen riepu. Naiset täytyy pysäyttää - ne täytyy kaikki lähettää Mongoliaan yhdessä vasemmistohippien, kepulaisten ja suomenruotsalaisten kanssa."
Aarno "Loka" Laitinen: Feministi, saatana, huora, brhhmh


"Minun herkät käteni sinun navanalusellasi, harovat, hierovat, hamuavat. Ruusu, kuin aukeava ruusu, ah. Minun huuleni juovat sinun huultesi mettä, vettä, minun kieleni työntyy sinun suolaiseen rakkauden luolastoosi. Minun väräjävä punapäinen soturini ratsastaa kohti sinun helmeilevää hekuman halimaatasi. Anna minulle suloisia suudelmia, ja vastaan sinun kaihoisaan kutsuusi kuin kiimainen kimalainen."
Tommy Taberman: Prinsessa ja Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen rooli hyvinvointiyhteiskunnassa vuosina 1978–1989


"Mulle tärkeintä on se, että mä pääsen vapaasti toteuttamaan mun seksuaalisuutta, eli panemaan kaikkia.
Kaikkeahan mä haluaisin niinku panna. Sua, mua, Helii, Tiinaa, Liisaa (kuka vitun Liisa?), pöytää, tuolii, pulloja, sammakkoja, rahaa, pilviä, puita, eduskuntaa, jeesusta, isää, äitii. Nyt mä meen sun viereen nukkumaan, huomenna nukun jo ehkä jonkun toisen vieressä. Antakaa rahaa ja mainetta niin näytän munat. Ihan varmaan näytän. Ai ette anna vai? Näytän silti."
Unohdettu Big Brother -kilpailija: Hämäriä muistikuvia seksistä ja panemisesta


"Hipit potkivat ruumiita, saatana. Heidi, anna mulle. En ole saanut pitkään aikaan. Miten sitä kaasua poljetaan? Olympolaisista korkeuksista on helppo nähdä kaula-aukostasi sisään. Helvetin nilkit. Itkettää. Miksei minulla enää seiso?"
Paavo Lipponen: Elin kuin valtiomies

Ei kommentteja: