17.9.2007

Cheaters Xtreme

Tervehdys kaikille katsojille! Taas on tullut paljastaa pettäjät ja huorintekijät ja nöyyyryyyttää noita ihmiskunnan saastaisimpia paskiaisia. Tämä on Cheaters Xtreme, ja minä olen teidän isäntänne Joey Greco!

Jaakko Vatkuli Tikkurilasta on rehellinen työssäkäyvä mies. Jaakko on ollut naimisissa puolisonsa Tiinan kanssa jo neljä vuotta, ja pariskunnalla on kaksi yhteistä lasta. Viimeisen kuukauden ajan Jaakko on alkanut kiinnittää huomiota Tiinan epätavalliseen käytökseen. Nainen on viettänyt jo monta perjantai-iltaa baarissa “kavereidensa” kanssa ja tullut kotiin löyhkäten viinalta, savukkeilta ja valheilta.

Mikä lutka.

Nyt Jaakko haluaa, että Cheaters Xtreme selvittää, ketä hänen huorahtava vaimonsa käy painamassa.

Minä olen Joey Greco ja tällä hetkellä kyykin kuvausryhmäni kanssa Karhupuistossa sijaitsevassa pensaassa. Olemme kyttäyskeikalla, jonka tarkoitus on narauttaa petollinen Tiina Vatkuli itse teosta. Ja tuossahan Tiina jo käveleekin! Ei jumalauta, tämä on jo törkeää! Katsokaa nyt, kuinka tuo syntinen naaras on pukeutunut ihonmyötäiseen tuulipukuun, joka ei jätä mitään arvailujen varaan. Jalassaan hänellä on parhaimmat lenkkitossunsa, ja on se narttu huulipunaakin laittanut! Kukaan ei pukeudu tuolla tavalla vain tavatakseen kavereita!

Seuraamme Tiinaa pitkin Kaarlenkatua, kun hän kävelee keimailevasti lanteitaan heiluttaen, flirttailen jokaiselle ohikulkevalle miehelle. Ei jumalauta.

Tiina astuu sisään Roskapankki-nimiseen ravintolaan. Minä, Joey Greco, seuraan häntä huomaamattomasti, ja kuvausryhmä jää odottamaan ulkopuolelle. Sisällä baarissa Tiina on jo ehtinyt ostaa oluen. Juomavalinta paljastaa, ettei kyseessä todellakaan ole mikään hieno nainen. Hän kävelee nurkkapöytään, missä odottaa toinen, lähes yhtä huorahtava nainen. Molemmat ovat niin tyrkyllä, uhkeat rinnat lähes paljaina, kieli huulia lipoen, silmät räpsyen ja suut rivoja lemmenkutsuja kuiskaillen.

Mitäs nyt tapahtuu! Kutsun kuvausryhmän sisään ja suuntaamme suuritehoiset halogeenivalaisimemme kohti tuota lutkaa, joka on särkenyt hyväuskoisen Jaakon suuren sydämen.

“Minä olen Joey Greco, ja tämä on Cheaters Xtreme! Et tainnut arvatakaan, että seurasimme sinua tänne synnin luolaan! Turha enää on ruikuttaa, myönnä pois pahat tekosi! Typerä huora!” Minä huudan päin Tiinan kasvoja.

Hänen ystävättärensä yrittää tulla väliin, mutta napakalla kierrepotkulla minä, Joey Greco, sinkoan hänet ikkunasta läpi.

“Mitä… Mitä tämä on?” Tiina takeltelee.
“Sinä olet tullut tänne huoraamaan! Pettämään Jaakkoa”, Joey Greco, eli minä, mylvii.
“Minä tulin oluelle ystäväni kanssa!”
“Vai niin, vai niin! Entä tuo mies tuossa! Me kaikki näimme, kuinka sinun himokas katseesi valui pitkin hänen vartaloaan kuin mansikanmakuinen hierontaöljy!”
“Tuohan on tarjoilija!”

Tiinan valheet alkavat riittää. On tullut aika kutsua tälle himojen näyttämölle Jaakko, tuo poloinen, petetty uhrimme paikalle.

“Tiina! Miten sinä saatoit!” Jaakko parkuu tuskan ja surun vavisuttamana.
“En minä ole tehnyt yhtään mitään! Mitä tämä on! Kuka tuo niljakas mies nahkatakissa on!” Tiina huutaa. Hänen sanansa ovat valhetta. Miksei hän suostu myöntämään totuutta? Voi hyvä Jumala, eli minä, miksei!?

“Tiina, me saimme nauhalle sinun vehtaamisesi tuon miehen kanssa! Miljoonat televisionkatsojat tulevat näkemään sinun irstailusi! Joey Greco!”
“Anteeks nyt, mut meitsi on niinq tarjoilija, ja meitsi aloitti täällä tänään. Mä en ole niinq nähnyt tota naista koskaan elämässäni.”

Valheet satuttavat minun, Joey Grecon, sydäntäni. Siksi otan Tiinan rakastajan jämäkkään puolinelsoniin ja painan hänen kasvonsa vasten pöydällä lojuvia lasinsiruja.

“Ai mitä sinä sanoit, senkin iljettävä pukki? Tarjoilija vai? No tarjoile tätä!”

Napakka potku nivusiin saa meidän “tarjoilijamme” ulvomaan tuskasta ja kierimään lattialla. Hänet on murrettu, raaka totuus on pakotettu esiin.

“Hei, tota, musta alkaa tuntua, ettei tässä nyt ehkä ollut-”, Jaakko aloittaa, mutta viiton häntä olemaan vaiti.

“Näin pimeä ja mätä totuus paljastuu. Jälleen yksi paskiainen on jäänyt kiinni. Jaakko, ole nyt mies, ja vedä Tiinaa turpaan.”
“E-en mä nyt taida. Jos me nyt lähdetään. Kiitti sulle, Joey.”

Jaakko ja Tiina ryntäävät ohitseni, Tiina vuodattaen kyyneliä, jotka ovat nyt jo liian myöhäisiä. Olisi jäänyt alunperinkin kotiin itkemään, mokoma pillittävä huora, niin tältäkin aviorikokselta olisi vältytty. Enää täytyy toivoa, että tuossa saatanan vätyksessä on miestä päättää suhde, hylätä Tiina ja lapset ja ajautua hallitsemattoman alkoholinkäytön kierteeseen.

Hyvät katsojat, tämä oli Cheaters Xtreme. Minä olen Joey Greco, ja minä tiedän, mitä sinä teit viime yönä!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei jumal.. äh, hyvin se, siis Inkvisiittori, vetää!

Miksei täällä ole kommentteja? Miksei missään ole enää kommentteja? Ovatko kaikki liian kiireisiä vastaillessaan vampyyrihaasteisiin facebookissa?

inkvisiittori kirjoitti...

Niinpä. Jopa ne ihmiset, joille maksan blogini kommentoinnista, ovat olleet vaiti. Että kiitos vaan, mutsi ja faija! Taidan käyttää nekin rahat jatkossa suonensisäisiin huumeisiin!

Vampyyrihaast-? Mä olen niin last season.

kervå kirjoitti...

Pa:lla on pointti. Minäkin luin tämän tuoreeltaan ja pidin lukemastani. Enkä kommentoinut. Mistä hän sen tiesi?