24.8.2007

Levysyksyn kuumimmat uutuudet

CMX-yhtye julkaisee kahdennentoista albuminsa 5.9.2007. Übertetragrammaton ja kipeä jalka -levy sisältää vain yhden kappaleen, joka on soitettu takaperin käyttäen soittimina pelkästään oboeta ja bändin jäsenten sukupuolielimiä.


"Elämä on leikki, elämä tappaa. Sanojen tiellä tyhjää, tyhjää hullujen suussa. Sormet verillä hamutaan ovea", CMX:n solisti A.W. Yrjänä kuvailee rajojarikkovaa levyä.


Albumista julkaistaan rajoitettu neljän kappaleen erikoispainos, joka sisältää abraxas-kiven, Ani'n papyruksen ja kappaleen Yrjänän esinahasta.


"Sinä olet yötä, minä olen vettä, me virtaamme pois, me virtaamme täällä", Yrjänä kuvailee tuntojaan albumin valmistumisen jälkeen.


"Kasvojesi yllä leijuu kullattu vittu", hän päättää.


***


Idols-kakkonen Anna Abreu on juuri julkaissut esikoislevynsä. Pinkit byysat ja pikkuisen meikkiä -albumista povataan Ari Koivusen ja Kristian Meurmanin levyjen veroista klassikkoa. Albumi sisältää yhden hempeän rakkauslaulun, joka on äänitetty levylle kaksitoista kertaa.


"Tää levy on ihan mun näköinen, ja mä oon ihan tän levyn näköinen! Me ollaan molemmat tällasia ohuita ja kiiltäviä, ja molemmissa on reikä keskellä! Eiks oo ihQ", Abreu kuvailee korviasärkevää levyään.


Levystä julkaistaan sadan kappaleen erikoispainos, joka sisältää Abreun oman levyn sijaan oikeasti hyvää musiikkia.


"Ostakaa tämä levy! Ostakaa se, sillä tää laulajamimmi, jonka nimeä en just nyt muista, on söötti! Te tarvitsette sitä! Te näitte sen televisiossa!", kertoo Ylikansallisen Levy-yhtiön Johtaja teipattuaan Abreun suun kiinni.


Levyä hän kuvailee "tosi kiinnostavaksi" ja "aivan vittu sama, kunhan nyt vaan ostatte sitä, että mä saan bonukseni".


***


Nightwish-yhtye julkaisee syyskuussa Tarja on typerä huora -nimisen albumin, joka on yhtyeen ensimmäinen sen jälkeen, kun solisti Tarja Turunen lähti yhtyeestä, ja tilalle tuli Se Joku Ruotsalainen Täti. Albumi sisältää kolmetoista kappaletta, jotka kaikki käsittelevät Turusta.


"Tarja haisee pahalle eikä me tykätä siitä yhtään", Tuomas Holopainen kuvailee uutta levyä.


Levystä julkaistaan miljoonan kappaleen erikoispainos, joka sisältää Tarja Turusen hiuksia, Tarja Turusen pyykkinarulta varastetut stringit ja Tuomas Holopaisen pullotettuja kyyneleitä.


"Mä lähetin sille joulukortin, eikä se vastannut! Vaikka jätin sen kynnykselle kuolleen kissan, se ei viitsinyt edes soittaa!" Holopainen kuvailee tuntojaan levyn valmistumisen jälkeen.


"Miksi sä valitsit sen komean, eteläamerikkalaisen gigolon, etkä minua?" Holopainen päättää pyyhkien valuneita meikkejä poskiltaan.

Ei kommentteja: